درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36471صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 19 دی 1397 - 12:27
روابط عمومی و استقلالی که از دست می‌رود!
سیدشهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی - روابط عمومی موفق است که بتواند به عنوان عامل تغییردهنده مثبت سازمانی عمل کرده و با اتخاذ شیوه های نوین ارتباطی و تعاملی همزمان بین مخاطبان و مدیران سازمان، موجبات تغییر ات روبه توسعه ای سازمانی را فراهم آورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| متاسفانه هر از چند گاهی از سوی سازمان ها و دستگاهای اجرایی کشور خبری مبنی بر ادغام  یا تغییر عنوان روابط عمومی  را شاهد هستیم. مورد اخیر آن ادغام مرکز روابط عمومی وزارت آموزش وپروش با حوزه وزارتی این وزارتخانه وتشکیل مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی بود.


روابط عمومی واحدی است که در اکثر کشورهای  پیشرفته دنیا  و نظام بین الملل ازسال 1909تاکنون  از  واژه (public relations) استفاده شده و بنا بر ماهیت کاری و وظایف کلیدی که به عهده این نهاد ارتباطی است عموما به صورت کاملا مستقل و زیر نظر بالاترین مقام اجرایی یک سازمان فعالیت می کند.


روابط عمومی ها با توجه به وظایف حساس و مهمی که  بویژه در حوزه ارتباط با رسانه ها و رهبران فکری جامعه دارند باید از چنان اقتدار، جایگاه و توانمندی در سازمان برخوردار باشند تا بتوانند ارتباط و تعاملی مستمر و سازنده‌ با انبوه مخاطبان درون و برون سازمانی و افکارعمومی برقرار کرده  و بستر ساز تغییر و اصلاح روش‌ها، سیاست ها و برنامه های سازمان در راستای رضایت حداکثری مخاطبانشان باشند.


به عبارتی دیگر، روابط عمومی موفق است که بتواند به عنوان عامل تغییردهنده مثبت سازمانی عمل کرده و با اتخاذ شیوه های نوین ارتباطی و تعاملی همزمان بین مخاطبان و مدیران سازمان، موجبات تغییر ات روبه توسعه ای سازمانی را فراهم آورد.


تغییر عنوان یا ایجاد واسطه بین روابط عمومی و  بالاترین مقام سازمان بدون تردید فعالیت های روابط عمومی را با محدودیت و نام کارآمدی جدی همراه خواهد کرد، شاید بتوان گفت روابط عمومی ها جزو تنها  واحدهایی در سازمان هستند که باید همیشه در اتاق بالاترین مقام سازمان  به رویشان باز باشد، چون در هر زمان و لحظه ای باید در ارتباط با یک خبر یا سیاستی که در فضای افکارعمومی منتشر و ابهام وسوال ایجاد کرده تصمیم گیری شود که عدم پاسخگویی یا  روشنگری نسبت به آن می تواند در کمترین زمان سازمان  را با چالش و بحران  جدی روبه رو کند.


 لذا اینکه  در اکثر تعاریف  و ساختار  های علمی که برای واحدهای روابط عمومی ترسیم شده این واحد را مستقل و زیر نظر بالاترین مقام سازمان و بدون واسطه تعیین کرده اند دارای یک مبنا ومعیار علمی، کارشناسی وتخصصی است. امید می رود با توجه به این مهم وضرورت به جایگاه سازمانی روابط عمومی ها اهمیت و اعتبار بیشتری داده شود. 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد